Miks ei saa minu e-posti aadressi jaoks antud nõusolekut töödelda?
Kui teie poolt antud e-posti aadress on juba varem meile esitatud, ei saa me teie taotlust töödelda. Kui te soovite registreeruda Janssenilt teavituste (sh reklaamsisu) saamiseks e-posti aadressiga (või mobiiltelefoni numbriga), mille keegi teine on juba esitanud (näiteks reigistreerudes e-posti aadressiga, mida jagate oma kolleegidega, ja keegi on selle konkreetse e-posti aadressiga juba varem registreerunud), ei saa me teie andmeid meie CRM-süsteemis töödelda. Meie CRM-süsteemis on iga konto seotud ühe unikaalse e-posti aadressi või telefoninumbriga. Me teeme seda teie andmete kaitsmiseks.
Miks lükati minu registreerimistaotlus tagasi?
Kui me ei suuda teie esitatud andmeid meie CRM-süsteemis olevaga võrrelda, lükkame teie taotluse tagasi. Te ei pruugi olla tervishoiutöötaja, mistõttu ei ole te õigustatud saama meie reklaamteavitusi.
Miks te vajate minu registreerimistaotluse töötlemiseks lisateavet?
Kui meie CRM-süsteem ei leia teie esitatud teabele automaatset vastust, peame teie taotlust manuaalselt töötlema. Teiega võetakse vajadusel ühendust, et paluda lisateavet teie taotluse meie CRM-süsteemi manuaalselt sobitamiseks. See juhtub ainult siis, kui teie esitatud teave ei ole piisav teie taotluse automaatseks või manuaalseks valideerimiseks.
Teie nõusolekuga seotud küsimuste korral pöörduge palun Jansseni klienditoe poole.